HeJ. ToOtalNa ZaŁamKa! x(.
TaK z dziSiaj:
PoOkłuCiłam się z moją przyjaciÓółką…x//,ja iSamuóulóś mÓj chłopaK przerZyWamy kRysyS… pefNie zA niedłUgo zerFiemY…. x((
NieE maM pOo cOo sZyĆ…x| chyBa znOwUu bEndeM się CiełA…;/
zOstaje mI tYlkOo ŻyleTka…x|
jesteM tOtalNie sAłamanA… x(
wsZystkOo doOo pUpY!! x(
To fszystko jezd takie samotne fspółczóje ci ale się nie martf koffana <3
OdpowiedzUsuńJeżeli masz zamiar pisać takie gówna, to cofnę obserwację. Przezywałaś AniQę, że jej posty są gówniane, a sama nie umiesz ich pisać. I nie, pokemońskie oraz bezsensowne posty nie są śmieszne, tylko żałosne i infantylne.
OdpowiedzUsuń